Jepjep. Eli aikasemmin oli tarkoitus tuo kasipätkä virittää ja rakennella. Intoa puhkuen osia aloin keräilemään vaan eihän siitä hommasta tullut sitten yhtään mitään

yksinkertaisesti ei ollut aikaa eikä kiinnostusta. No yks päivä sitten ruisailin uljaalla kasipätkällä kylillä ja siinä parikymmentä tuntia valvoneena ja ei ollut bensaakaan eikä mitäån tekemistä niin tuli joku aivopieru ja ajoin auton talliin ja siltä seisomalta aloin konetta purkaa kun tosiaan piti jo viimekesänä tehä tuo homma.. siinä parituntia purin ja kävin nukkumassa ja yöllä sitten heräsin ja eikun jatkamaan. Sitten minä tuossa mietin että suuruudenhulluudessani viimekesänä tältä yheltä arjensankarilta, hegehiltä ostin sen vanhan ysin sen jolle kävi traaginen kohtalo ja palo se auto. Siinä sitten tuumin että entä jos...... istuttas tuon 5pyttysen siihen ysiin kun niitä aika harvassa on ja aika pervo peli semmoinen ja siitä se ajatus sitten lähti. Tosiaan rojekti on vielä alussaan eikä mottikaan ole irti mutta syistä joka ei nyt kuulu tähän asiaan mitenkään niin aikaa jäi hyvinkin harrastuksille nyt. Eli tarkoitus olis tehä aluksi noin 400hp 5pyttynen ysisatku. Tiedän ei helppo homma ja aikaa vievä mutta mihinkås tässä kiire valmiissa maailmassa? Moottoriin on tarkoitus nyt kannelle tehdä temppusa mitä nyt tämä aikasemmin mainittu sille tekeekään ei mitään hajua varmaan heittää vesilintua. Hx35fr holsetti kylkeen, glt nokatkin hyllystä löytyy, sachsin kytkin paketti ja h-profiilit. Siis ne osat löytyy jo ja aika paljon tulossa. Saa hihkasta jos löytyy nurkasta ylimääräinen m90 laatikko. Koppa jää aika karuksi. Maalaan, madallan ja sisustaan, tai siis sisustaa ei tule kuin kuppipenkit eteen ja tuhottamasti turhia mittareita, 6-piste vyöt, ralliruori muuta ei kun vaan mitä leimalle tarvitsee. Nyt en jaksa kirjoittaa enää. Päivittelen kunhan siltä tuntuu.