Futurez  Kulkukoira

760 B230ET polttoaine.

  • 67 Vastauksia
  • 12584 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #15 : 22.04.2013, 21:19:23 »
Volvo 4D SEDAN 760 TURBO-764865/2770
Ajoneuvo: 4D Sedan
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 19880000
Alustan nro: YV1764865J0053882
Moottorin koodi: B230ET
kW: 0
Käyttövoima: Bensiini
Tosin vaan ei ole. Motronic ohjain boksikin.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #16 : 23.04.2013, 00:16:23 »
Ettei vaan jetronic? Koska joko sulla on motronicci, jossa on jonkun muun ruiskun immu, tai sitten sulla on vanha LH, jota pidän todennäköisimpänä vaihtoehtona. Meneekö kytkinkopan ja lohkon rajapintaan suoraan virranjakajasta alaspäin kaksi mustaa anturia, vai onko virranjakajan alapuolella puolanjohdon vieressä toinenkin sähköliitin?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #17 : 23.04.2013, 06:24:35 »
Pitää käydä tänään katsomassa. Ottaa vaikka samalla muutamia valokuvia jotta näkee mistä on kyse.
EDIT: Tosin toi vehje on vm 88. Kuullut että oisivat jotain mitä sattuu.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #18 : 23.04.2013, 07:39:17 »
VIN koodin ja vidan mukaa non myös B230ET

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #19 : 23.04.2013, 09:47:00 »
Niin nuo motronicin immun liitinnumerot on muuten sitten täysin eri asia kuin liitinmäärä, 4 liitintä ja yksi tyhjä paikka siinä mittarissa on liittimiä, mutta niiden numerointi on tehty tollain fiksusti.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #20 : 23.04.2013, 12:07:46 »
Ota kuva konehuoneesta niin vahvistetaan sulle että se on Motronic.
Ei tarvii täällä arpoa.
Siinä immun liitinosan reunassa näkyy ne pinnien numerot kun syynää tarkasti, niihin perustuu nuo mittausohjeet.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #21 : 23.04.2013, 20:02:08 »
Juu, sitä tarkoitin että siinä liitinosassa ei ole kuin 5 pinniä. Kuvia on tuollaisessa paikkaa http://www.flickr.com/photos/90915956@N04/

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #22 : 23.04.2013, 20:22:18 »
Juu, sitä tarkoitin että siinä liitinosassa ei ole kuin 5 pinniä. Kuvia on tuollaisessa paikkaa http://www.flickr.com/photos/90915956@N04/

Motronic, eli B230ET

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #23 : 23.04.2013, 23:05:10 »
Joten vika olisi immussa? Joku joskus purkanut sen näköjään ja sialla on laittanut kannen kiinni. Vai pitäisiö tutkia myös ruiskun ohjausreleet heittopiuhoilla?

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #24 : 24.04.2013, 16:23:55 »
Koita mittailla se imm paremmin. Toki releitä voit ohittaa hyppyjohdoilla, oireet ei vaan oikeen sovi niihin.
Joko imm tai bensapumput/ suodatinvika.
Tai b-paineensäädin.
Veikkaus on yhä tuo imm, mittaat sitten millä tahansa ohjeilla. :P

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #25 : 24.04.2013, 20:59:57 »
Vaihtanu ulkosen pumpun ja suodattimen. Veikkaan et immu sökönä.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #26 : 25.04.2013, 08:40:41 »
Vaihtanu ulkosen pumpun ja suodattimen. Veikkaan et immu sökönä.
No oletko kuunnellut täyttöaukosta pyöriikö tankkipumppu kun saat sen käymään jotenkin?

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #27 : 28.04.2013, 15:41:04 »
Alkaa tuntua että paaliin menee auto :P
Kyselin paikalliselta Volvon edustajalta uuden IMM hintaa, olisi kuulema 1800€!!! Ei taideta hommata sellaista uutena todellakaan.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #28 : 28.04.2013, 15:47:13 »
Mittaa bensan paine.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #29 : 28.04.2013, 16:06:39 »
Et ilmeisesti mittaillut immua?

Toisaalta tuo omakohtaisen kokemuksen mukaan hörähtää ja käy pienenpienen hetken pelkällä starttisuuttimella, otappa immun töpsä irti ja starttaat, mitä tekee? Mun auto lähtee "käyntiin" ja käyttää kierrokset siellä 1000 yläpuolella ja sitten ryytyy. Ihan vaan että pysyykö kipinä varmasti pelissä mukana....
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Kulkukoira  Proturbo