Maadoituspuoleen en ole tutustunut, mutta johonkin maadoituspisteeseenhän se säädinyksikkö puhallinta maadoittaa

eikä pitäisi olla monta liitosta ennen koria. Vastusarvon voi mitata puhallinmoottorin -liittimeltä maata vasten ja mitata muuttuuko säätimellä, pitäisi muuttua.
Plussapuoli on tutumpi vähän matkaa.
Mittaa jännite puhallinmoottorin + navasta sytytysvirta ja puhallin päällä kun pistoke on
a) irti
b)kiinni, häviääkö miten pieneksi??
Jos häviää, katso + johtimen väri. Paikallista samanvärinen ja -paksuinen johto kojelaudan vasemman pään alta.
http://www.woodjoiner.com/volvo/VolvoEvapReplace.pdf sivu 12 vasemman kuvan kojetaulun liitinkamman yläpuolelta samankokoisen seuraavan liitinkamman päästä. Uusi mittaus kamman alta johdon persiestä. Jos tulos on sama kuin puhallinmoottorin liittimessä, kojelaudan väli on kunnossa. Jatketaan avaamalla liitinkampa ja mitataan yläpuolisen liittimen päästä. V70 jännitehäviö lymysi siellä. Liitin ei ollut lukituksessa ja oli peruuntunut.

Liitin kerrallaan akulle asti vika monesti löytyy, laitteen + johtaa aina + napaan ja - korin kautta - napaan.
Kytkentäkaavioista olisi aina suunnaton apu.