Varmin ostos lienee se siniseltä ostettu olikohan kolmikärkinen mallikohtainen versio.
Sitten voinee keskittyä niihin muihin vikoihin jos sattuu sytty pätkimään,johdot,pyörijä,puola ,jakajan kansi jne.boxeja,antureita ym. tunnistimia unohtamatta. Vai olisko sittenkin bensapumpun rele tai pumppu, tuossapa lie yleisimmät oireet noissa malleissa huoltoa ajatellen

.
Tulpan muillakin rakenteilla on merkitystä esim.paineen ja lämmönmuutosten kestokyky suhteessa ajettuihin kilometreihin puoltaa sinisen tulppia minun olemattoman kokeilun 35 000km jonka ehdin testaamaan ja muutaman kokeneen asentajan tokaisun perusteella näin päättelin. Samoilla linjoilla tuon lamdankin suhteen.
Tsemppiä vaan vaihtotyöhön! Nyt on arvonta alotettu ja seuraavaksi voidaan heittää niitä parempia vaihtoehtoja kuin alkuperäiset ja volvon suosittelemat

.