Tuttu vika. Nakuanturi sijaitsee sylinterin kannessa kulkusuunnassa katsottuna vasemmalla puolellella. Johtovärejä en enää muista, mutta niillä sen saa yksilöidyksi. Siellä on useampia antureita rivissä. Värit saa LH-Jetronic kaaviosta ja se on pakollinen varuste tällaisen auton omistajalle

. Antureita on kahta mallia ja niillä on erilainen kiristysmomentti. Jos momentti on väärä anturi ei toimi. Monessa tapauksessa kyseessä on johtoliitoshäiriö, joka seviää usein liitoksia liikutellen. Mahdollista vikaa ei voi etsiä vastusmittarilla koska kyseessä on eräänlainen mikrofoni. Jos johdot ovat kunnossa, ei auta muu kuin vaihtaa saman malliseen (momentti!) näin kotiaskarelussa. Hienompiakin menetelmiä on, mutta niissä kustannus ylittää osan hinnan. Malli on ihan visuaalisesti tunnistettavissa eli samannäköista haetaan.