Nyt sain sitten asennettua painemittarin imusarjaan. Paineet heittelevät eri kiihdytyksissä 0,3-1,0 barin väliä. Itse kiihdytyksessä paine pysyy tasaisena esim. 0,3 bar ja seuraavassa kiihdytyksessä 0,7 bar. Vaihdoin turbon säätöventtiilin uuteen, mutta sama meno jatkuu. Kytkin säätöventtiilin irti sähköistä ja järjestäin jokaisella kiihdytyksellä paineet "tappiin" hitusen verran kilon päälle, jolloin ilmeisesti fuel cutoff iskee mukaan.
Tästä siis käsittääkseni hukkaportti toimii ja on tiivis ja tuo paineventtiilin ohjaus sekoilee omiaan...

Kuinka voitaisiin saada selville, onko autossani nyt kiinni oleva lastu viri vai vakio? Näkeekö tämän jollain mittarilla tai softalla tms. Tai voiko hanskalokerossa olevaa lastua lukea jollain..? Itseäni lähinnä ihmetyttää/harmittaa tuo ahtojen vaihteleminen eri kiihdytyksissä..