Ainakin täälläpäin olevilla asemilla on vain uutta tarjolla, ei suoraan pysty sanomaan "onko samanhintaista".
Suurinpiirtein ainakin, liekö väliä niillä jotka V-Poweria tankkaavat onko se 1.787 vai 1.758 vai 1.821.

Suoraan mainoksesta "Shell" -
-> Puhdistamaan moottoria voimakkaasti ja näin parantamaan jokapäiväistä suoritus- ja reagointikykyä. Uusi koostumus on kehitetty aktiivisesti puhdistamaan moottoria ja suojaamaan moottorin tärkeitä osia auttaen sitä parantamaan suorituskykyä.*
Shell V-Power Nitro+ bensiini on kehitetty estämään lian kerrostuminen tuloventtiileihin. V-Power Nitro+ myös irrottaa likaa, jota on saattanut kerrostua muista polttoaineista. Näin moottori hengittää vapaammin ja polttoaine palaa paremmin. <-
eli vanhaan V-poweriin on lisätty puhdistavaa ainetta ja kitkaan vaikuttavia komponentteja jonka lopputuloksena sitten suorituskyky paranee (pitäisi parantua). Ei varmaan pari litraa vielä suurta muutosta tee, tankki tai pari niin sitten ehkä. Jos eroja vanhan v-powerin ja uuden välillä huomaa?
Ero 95, 98 -> nitron+ välillä on jo selkeämpi.
Omassa traktorissa kierrokset heittää ~10 r/min tyhjäkäynnillä eli esim. ~664-673 välillä, ainakin omasta mielestä suht tasaisesti käy.
Vanhaa ja uutta poweria tankissa, ensi tankillinen on pelkkää nitro+. 98:lla koskaan r/min eroa tarkistellut.. voi olla sama tai enemmänkin eroa?
PersDynossa: Ei eroa havaittavissa, hyvin murisee 5:nen kuitenkin.