Aloitetaanpa tänne pienimuotoinen projektikertomus. Auto ollut omistuksessani jo vuosia, viimeiset 2 vuotta tallissa odottaen parempia päiviä. Nyt projekti loppusuoralla. Eli koriltaan täysin alkuperäinen, tekniikka kokenut aika paljon muutoksia. Lohko B20, porattu 92 milliseks, B21Et männät ja M-kanget. Kantena aika vahvasti kairattu E mallin kansi, jäykillä venttiilin jousilla jne. Ruiskun virkaa hoitelee K-jetronic, sytkäpuolella normaali jakaja ja MDS boxi, millä hoidetaan ennakot ahdon alla. Ahtimena kossun garret 3. Laatikkona M46, vahva kardaani. Alustaan laitettu konin säädettävät tolpat ja SPAX jouset sekä isot vakaajat.
Auto jäi tosiaan seisomaan noin 2 vuotta sitten, kansipahvin palamisen vuoksi, auto liikkui silloin tällä samalla tekniikalla ja muutoskatsastettiin. Pari kuukautta sitten projekti käynnistettiin oikeen tosissaan, eli uusi pakosarja, imusarja, konehuoneen maalaus. Nyt kaikki paikoillaan, odotellaan kantta koneistuksesta ja ruotsista uusia venttiilin jousia. Tavoitteena, että parin viikon sisään katsastettu.
Laitan kuvatuksia myöhemmin, mikä olisi paras tapa laittaa kuvia?