Olin aikuisten oikeesti vielä pojjaankloppi ja leikiskelin tuolla 
TÄH, jotain vikaa leikkimisessä? Minä olin keväällä 24 kun ostin tuon aiemmin threadissa käsitellyn 8285 hinausauton itselleni vähän etuajassa 25-vuotislahjaksi ja hinailin sillä myöskin aiemmin mainittua 8041 kilpakuormuria pitkin kämppää. Ja voin vielä myöntää sen.

Mutta mutta, kyseinen hinausauto on ollut pari viime päivää pienen puuhailun kohteena. Minua on aina rassannut se "tehdasvakio" lokasuojien muotoilu ja kiinnitys joten jo aikaa sitten virittelin niitä vähän uusiksi. Toissailtana olin sitten henkisesti niin jäässä että piti saada jotain väsättävää joten päätin tehdä autosta "extended hood" mallin, purin keulan runkopalkkeihin asti ja siirsin puskuria sekä konepeltipalaa yhden naksun eteenpäin ja paikkasin tästä tuulilasin eteen syntyneen raon. Kaikki sarjan omilla ylijäämäosilla tietenkin. Tuli reilusti tasapainoisemman näköinen. Ja pellin alle mahtuu nyt V8 jos löydän osat jostain...
Tähänhän se ei jäänyt, tuo keula on minusta ihan liian aneeminen jenkkirekaksi kun suunnilleen joka toinen oikea Kenworth W900 (johon tämä ainakin vanhan rekkafanin silmällä perustuu) on melkoinen joulukuusi. Tästä syystä, lisää rautaa ja valoa.
Vakiokeula:

Parin illan silmät ristissä väsäämisen jälkeen kun moposta oli jo tehty katoamisilmoitus:

Jos katsoo noita kuvia tarkkaan siitä löytyy vähän muutakin muutettua verrattuna vakioon mutta se on jo toinen tarina...