Noloa myöntää, mutta kangas olikin remontin alkuvaiheessa imusarjaan kaasuläpän suuaukkoon laitettu kuituliina. Oli sitten tippunut varmaankin imusarjan pohjalle ja ei kokoamisvimmassa ollutkaan enää niin hyvin näkyvissä. Imusarjan puolelta ei saanut hirveästi nypittyä tavaraa pois, mutta sylinterin puolelle työntäminen sitten onnistuikin paremmin ja imuventtiilit saatiin paljaaksi. Liinan polttaminen osoittautui melko hankalaksi, koska ilma loppuu. Liinan nyppiminen tulpanreiän kautta ei vieläkään tahtonut onnistua, joten ei muuta kuin auto käyntiin.
Pienen kolinan saattelemana auto kävi jälleen viidellä

, mutta toki paljon nätimmin kun imuventtiilit pääsivät kiinni. Välillä ikäänkuin käynti olisi tasaantunut ja käynyt pari kierrosta kuudella. Noh, aiottiin sitten vielä mitata puristukset, mutta tulppaa pois otettaessa huomattiin sen kärkivälin pienentyneen nollaan

. Ilmeisesti tulpan kärjen ja männän väliin ei jää kankaan mentävää rakoa. Toivottavasti koliseva äänikin tuli vain tästä. No uusi tulppa paikalleen ja nätisti käy kuudella

. Nyt vaan toivotaan ettei mitään hajonnut.
