Problematiikka on siinä että yksi nivel voi korjata ainoastaan kulmavirhettä, ei aksiaalivirhettä. Kun saat sen perän etupään pysymään samassa tasossa vaihteiston ulostulon kanssa, homma toimii.
Hankala pultata niin kovasti 30cm matkalta 4000Nm vääntävää osaa että se ei pääsisi liikkumaan ollenkaan, varsinkaan kun käytettävissä olevat aineet ovat M10 ja M12 pultit ja alle 8mm paksuinen rauta.

Ja 4000Nm tulee siitä että kone kehittää 664Nm vääntöä, 1.vaihteella välitetään 4 kertaisena, ja perä välittää 2,56 kertaisena, tosin kahdelle akselille. Eli metrin varrella tuolle tulee jo reilusti voimaa, puhumattakaan, kun se välitetään 30cm matkalle vetoakseleilta perän etulaipalle.

Vääntörasitus tuossa on melkoinen, vaikka sen laskee miten vaan. Sitä ei millään 2mm ainevahvuisella 25mm halkaisijaisella putkella taltuteta, vaikka niitä putkia olisi 10kpl.

Hardykiekkoakin on ehdoteltu, mutta se ei taaskaan poista sitä ongelmaa että kehikko ei ole tarpeeksi jäykkä.
Putkentaivuttimen kun jostain saisi pieraistua, niin vois kehikon rakentaakkin. Tosin sellainen maksaa taas enemmän kun koko corveten voimansiirto, eli ei taas kannata. Ostetaan mieluummin ferrari VALMIINA, kun yritetään rakentaa volvosta sellainen kalliimmalla, vai miten se oli?
