Jos moottori menee vastaavaan vehkeeseen niin johdothan siellä pitäisi olla valmiina. Riippuen käytettävissä olevista välineistä kannattaa harkita sitä nostaako moottorin yläkautta, vai tiputtaako koko apurungon. Kun laatikosta/koneesta on irti kaikki letkut ja johdot niin sitten vain kiinnityspisteitä irti. Nuo löytää kun hetken tutkailee. Apulaitteita voi irroitella niin saa hieman touhutilaa. Aika looginen kokonaisuus joka opastaa purkajaansa.
Jos on automaattilaatikolla, niin laatikon koneesta erottamisen yhteydessä täytyy painattaa sitä momentinmuunninta laatikkoon päin, laatikossa on siellä ylhäällä reikä sitä varten. Manuaalilaatikon voi irroittaa suoraan kun on irroittanut kiinnityspultit.
Jos irroitat koko kojelaudan niin tuon virtalukon ainakin saat helposti irti, joskin taitaa riittää kun irroitat muovit siitä ympäriltä.
Tuo "boksi" on paisarin ja pissapojansäiliön välisessä mustassa muovikotelossa. Avaa kansi ja vedä ohjausyksikön päällä olevaa lukitusvipua eteen ja nosta boksi pois. Jos ostajan vehkeessä on oma boksinsa ja vastaava kone, niin silloinhan pitäisi kyllä periaatteessa toimia niilläkin. Näin ainakin bensakoneisissa.
Cruisen osista ei ole kokemusta.