On taidettu huonosti kohdella moottoriraukkaa.
Omassa mittasin puristuspaineet 280tkm kohdalla, tasaiset 17bar joka pytyssä. 1991 mallisesta samanlaisesta B6304F koneesta mittasin samalla mittarilla samana päivänä 12bar, just kansiremppa tehtynä ja 270tkm mittarissa. Tehoero oli selvä ajon aikana. Käytetyt autot on yksilöitä, paljon kaupunkirallia ja huonot öljyt tekee hallaa moottorille kun moottorille, mutta kyllä nämä uudemmat alumiinikoneet on varmaan herekempiä öljyistä ja käytöstä kulumaan kun rautanen vinokone.
Kannen plaanausta ei sit kannata tehdä turhaan, jos ei kansi ole kiero, hukkaanheitettyä rahaa, ja pahimmillaan saa vuotavan kannentiivisteen siitä aikaseksi, kun jyrsimellä "plaanaavat" kannen urille, niinkun itselle kävi vinokoneen kannelle.
vajaa 300tkm, ni koneessa kun koneessa on senverta väljyyttä sekä pytyissä että kulumaa männissä jotta herkästi on välystä senverran että liikkuvat. Jos liikkuvat millin ja selvästi kolisevat pytyissä ja hirveä kantti pytyn yläreunassa, joutuu tekeen porauksen, muuten kansi päälle uusin romuin ja kovaa ajoa, mielellään tietenkin uudet männänrenkaat+hoonaus ja kiertokangen laakerit samalla, ni saa vähän kadonneita hevosvoimia takas.