Päivitystä:
Järjestelmään lisättiin kylmäainetta ja kompura lähti päälle, mutta piti kovaa mekkalaa. Joten ei korjaantunut ei. Tästä viisastuneena kävin otattamassa aineet pois järjestelmästä ja aloin purkamaan kompuraa irti.
Puskuri pois, jotta pääsee kuivaimeen irti (vaihdan senkin nyt samalla) ja yläkautta ensin ylävesiletku pois tieltä, sitten ohjaustehostin, laturi ja itse kompura. Shimmailin uuden käytetyn kompuran välyksen pöydällä kohdalleen ja pyörittelin käsin jotta tuntuu minkälainen peli on kyseessä. Edellinen autosta purettu kinnaa pyöritäessä joten jotain vikaa siellä sisuksissa on, uusi käytetty pyörii hyvin.
Mutta jottei tämäkään onnistuisi liian helposti niin tässä vaihto-osassa on letkujen liittimet erikokoiset ja eri asennossa kuin vanhassa,
vaikkakin Volvon varaosanumero on molemmissa täsmälleen sama!!
Käyn kohta kysymässä yhdestä ilmastointihuollosta josko löytyisi sopivia o-renkaita jotta voisi edes kokeilla paikalleen tuota.
KYSYMYS: PYSTYYKÖ NOITA LETKUJEN LIITTIMIÄ KÄÄNTÄMÄÄN?? Ovat ilmeisesti metallia (letku ja laippa) ja pultin reikä on nyt väärässä paikassa. Joku sauma siinä näkyy, mutta onko edes mahdollista kääntää noita liitoslaippoja jos letkut eivät anna tarpeeksi periksi?

Vai pitääkö lähteä metsästämään uutta kompuraa...