Sitä kumipuslaa ylätukeen on kehitetty niin, että etupuolen kolo on pienempi (mihin isoin
momentti kohdistuu). Ruuvitangoilla, prikoilla ja vaikkapa vahvalla vanerilla sen saa
ihan riittävästi kotikonstein, tosin jouduin vähän rautasahalla (!) halkaisemaan alkupuolta
puslanrungosta. Uretaani oli kamala, ja kun alkupakoputken jousto oli "vähän" vino,
sekin kilkatti auton pohjaan...mrr... oma vika. Siis TDI-kokemus.
Vaihdelaatikon tukipuslaan kuitenkin hommasin Powerflexin 1 kpl, ja aikomus on vetää se
niin että käytän bensa-vaihdelootaan tarkoitetun 2 puslan hässäkän etupuolen ja 1 kpl Powerflexin kanssa ruuvataan se
vaihdelaatikon puolen päähän joka on vähän erilainen. Näin tulee puoliksi kumi, puoliksi uretaanipusla alas. Vaihdelootan tukipusla-alumiinihässäkkä on muuten täysin
samanlainen bensa/diesel -diesel vaan paljon kalliimpi harvinaisuutensa vuoksi...mrr.