katsastuksessa ei mainostetakaan että palat tarkastettaisiin,,levythän sielläkin katsotaan , ja jarrut kokeillaan koeajolla,,, ihan mielenkiinnosta tätä kyselin kun elokuussa käytin auton essential-huollossa , (tässäkin huollossa mainostetaan että palat ja levyt tarkastetaan), huolto oli keskiviikkona , seuraavana maanantaina moottoritiellä vasen etupyörä irtosi vauhdissa,, ei juurikaan varotellut en saanut autoa tien sivuun kun putosi navalta, onneksi jäi pyöräkoteloon, kaikki pultit oli vanteen reijissä , pientä tunkkailua ja kiroilua niin rengas oli taas paikallaan, ei siinä mitään,, en käynyt Volvolta kyselemässä kun ei tuossa muuta käynyt paitsi vanteen keskitys rengas hajosi,, vanteen sisäreunaan vetelin hieman uutta maalia,
olin kuitenkin melkovarma ettei renkaat olleet Volvolla irti koska ei autossa ollut mitään jälkikiristys lappua eikä asiasta muutenkaan mainittu autoa noudettaessa. siksi ihmettelen että miten ne palat tarkastetaan vanne paikallaan ,
vanteet on toki olleet itsellä irti ,,mutta ne on kerran jälkikiristetty minun jäljiltä ,,eikä nuo yleensä jälkikiristyksen jälkeen enää löystyneet..