Isommasta putkistosta ei juuri hyötyä ole, takavaimentimen ja katin poistaminen tuo muutaman kaakin lisää. Siinä B19:ssa on luultavasti A-nokka, ruiskukoneessa luultavasti joku hieman miedompi. Eniten siiinä B19:sta ahdistaa imusarja ja kaasutin sekä matalampi puristussuhde. Pakosarja ja kansi ovat ominaisuuksiltaan samat (saattavat olla jopa tismalleen samanlaiset).
Perä on hyvin todennäköisesti 242:ssa sama 1030, välitys saattaa olla siinä hieman pidempi tai sitten ei (Göteborgissa kun ovat saattaneet nakata alle mitä hyllystä on sattunut käteen).
B19:ssa noin puolet kevyempi vauhtipyörä mutta raskaammat männät/kiertokanget kuin B200:ssa. Jos päätyy asentamaan ruiskun siihen B19 kylkeen niin kanteen pitää tehdä reikä ja kierteet ruiskun lämpöanturille (ellei vaihda kantta siitä B200:sta) sekä vaihtaa vauhtipyörän siihen sairaan painavaan ruiskukoneellisen malliin (jotta ruisku saa tiedon kammen asennosta). Kannesta olisi hyvä ottaa siivu (1-1,5 mm) pois jotta saa puristussuhteen järkeväksi. B200:lle ei isoja pysty tekemään edullisesti, nokan voi vaihtaa ja kannesta ottaa hyvin vähän pois sekä vauhtipyörää hivenen keventää.
Viritysaihiona se B19 on parempi, koska kiertokanget ovat vahvemmat ja puristussuhde on vakiona sellainen, että kestää turbottaa

Jos enemmän teuhua halajat niin otat lähtökohdaksi sen B19:n. Etsit siihen B230 moottorin männät ja porautat lohkon niille, hiotat sen B19 kampiakselin B200 kiertokangille sopivaksi ja samalla saat lisää iskun pituutta sekä etsit ärjymmän nokan. Sitten onkin koneella iskutilavuutta liki 2,5 litraa ja ruiskun joutuu vaihtamaan säädettävään ja ja ... homma karkas lapasesta
