0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Onko Kuopiosta lähössä porukkaa tänne ajelemaan ?
Tullaan (en ole muilta kysellyt )Jos 11 oltas Vaasassa. Eli lähtö Kokkolasta olisi 09.30.
Nakkaa tonne Vaasanseudun topicciin kans infoa tästä.Lainaus käyttäjältä: Fileman - 11.07.2013, 12:42:02Sielä on jo
Sielä on jo
thukka ja minä mennää näköjään ainakin peräkkäin? :hello: jos pysyn perässä vaasassa sitte kävis siinä abc samalla tankkaamassa E: viimeistään 9 pitää olla kokkolasta lauantaina lähtiät heinolan abc pihassa. siitä olis hyvä lähtee
viimmeistään 9.30 lähdemme kokkolan abc letkassa kohti vaasan abc.että kerkeää ennen 11 vaasaan.
Suosittelen sitten vaihtamaan jarrunesteet ennen tapahtumaa, mulla hävisi jarrut tuosta seiskasta 5 kierroksen jälkeen vaikka vauhti ei tuon kummempaa ollutkaan
Ei saanu viimevuonnakaan luisutella, tai ei olisi saanut... Kiellettiin koska ei ole ensivastehenkilökuntaa, ja drifting tarvitsee huomattavasti enemmän myös lippumiehiä yms koska spinnauksiahan tulee. sekä tietysti vuoron jälkeen radan lakaisun kaikesta kumimoskasta ja hiekasta.
Tarvisin uuden öljykorkin vinokoneeseen. Voisiko joku ottaa sellaisen mukaan Jurvaan?Nykyinen korkki päästää hieman öljyä läpi. Ja pääsee hieman heilumaan.
Mulla pitäis olla 3kpl mut pitää viel tarkistaa... Eikö auta uus tiiviste ja hakasten vääntö?
Tiiviste oli ehjän näköinen.Hakasia en ole kokeillut säätää. Lyönkö niitä vaan alaspäin?
Tämä yksilö kans lyöttäytyy samaan letkaan