Samppasport  Futurez

960 -95 2,5

  • 10 Vastauksia
  • 2170 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Reif

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
960 -95 2,5
« : 24.06.2013, 20:59:29 »
p
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 19:35:03 kirjoittanut Reif »

Poissa LTIV

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #1 : 25.06.2013, 02:44:50 »
Voishan ne ölpät sinne vaihtaa jos siltä tuntuu.Yrittääkö käymään?ehkä liimaventtiili jos käy kun tulpaton mopo?Siihen auttaa pitkä starttaus jolloin venttiilit alkavat liikkumaan normaalisti.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #2 : 25.06.2013, 11:07:16 »
Lue vikakoodit ensin.

Jos ei anna vikakoodia, niin sit vois tutkia kampiakselin asentoanturin liittimen ja nokka-akselin asentoanturin liittimen.
Tuppaavat mokomat hapettumaan.

Jos sen nyt saat käymään ja muuten toimimaan niin vaihda ekana öljykello. Omassani se teki samanlaista ilmiöö.
Mutta jos vaihto ei auta, vika saattaa olla öljypohjasta lähtevän putken tiivisteissäkin.



Poissa Reif

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #3 : 25.06.2013, 20:01:21 »
p
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 19:35:12 kirjoittanut Reif »

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #4 : 25.06.2013, 23:03:40 »
nonni ny lähti.
uudella akulla lähti ku palmun alta.
vanha akku sökö ei jaksanu startata eilenkään, apuvirralla kokeiltiin.
ropasin kyllä  tota nokan asennon anturia ennen kun käymään koitin.

ei pala enää merkkivalot, nakutti aika reilusti kun kävi mutta ääni hävis ajettua se verran että öljy nousi kanteen asti.

Öljynpaineanturi voi myös olla sit sellanen toisaikainen oireilija.
Uus ei maksa montaa euroa. Vähän on vaan paskassa paikassa se, mutta ei mahdoton vaihtaa.

Poissa Reif

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #5 : 26.06.2013, 15:53:31 »
p
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 19:35:55 kirjoittanut Reif »

Poissa Reif

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #6 : 27.06.2013, 20:53:47 »
p
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 19:35:24 kirjoittanut Reif »

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1820
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #7 : 27.06.2013, 21:01:42 »
Kannattaa sitten istua, kun kysyt sen nivon hinnan. Veikkaan että lennät persiiltes  :D
Melkeen vois suositella purkuosaa tai nivojen vaihtoa normaaleihin..

Poissa artturi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 472
  • Saatanan Tunarit - UKK 1975 VisVitaVeritas-IS 2003
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #8 : 27.06.2013, 21:03:25 »
tänään kävi auto leimalla ja hylsy.
Syynä hantinpuolen takaiskari (nivomat) tyhjä

mitäs uus mahtaa maksaa, pitäs volvoautolta vai mistä käy kysymäs, mut osais vähän varautua?

ei niitä uusia taida saada kuin sinisen marmoritiskiltä, ja kannattaa
istua jo valmiiksi ennen kun kuulet hinnan.
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin.
Niin metsä vastaa kun hallusinaatiot haluaa.

Poissa Reif

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #9 : 27.06.2013, 21:51:55 »
p
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 19:35:37 kirjoittanut Reif »

Poissa msv1700

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95 2,5
« Vastaus #10 : 28.06.2013, 17:01:01 »
447,98 euroa ottivat per nivo minulta merkkiliikkeessä viime viikolla.
Edelliset nivot oli edellinen omistaja vaihtanut vajaa kaksivuotta sitten. Kestäviä nuo nivot :(
-95 960 2,5stw

 

RallyBaron  Samppasport