Mielestäni teoriassa kyllä. Jos etupyörät ovat kokonaisuudessaan epätasapainossa, täristyksen voimakkuus muuttuu sen mukaan, kuinka toisen tai yleensäkin muiden pyörien täristys saatuu yhteen. Se että jarrulevyt olisivat jotenkin kuluneet epätasapainoon, ei taas oikein vaikuta todennäköiseltä. Jos jarrulevyissä olisi oikeasti vikaa, pitäisi ääntää ja täristää jarrutettaessa varsinkin kovassa vauhdissa. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan tapahdu. Vai onkohan joku harjoitellut sorvailemaan niillä jarrulevyilläsi ? Se voisi selittää aika paljon...
Jotenkin tuo viittaa, että siellä on epätasapainoa (tai patteja renkaissa, vanteet kierot, molemmat vetarit irti, jne) ja kun pyörät pyörivät hiukan eri tahtiin kaarteen ja rattaiden kokoeron vuoksi, täristys aaltoilee sen mukaan, kuinka resonoinnit sattuvat yksiin. Epätasapaino voi olla missä tahansa, myös kuluneissa vetonivelissä. Jotta se voi aaltoilla pitää olla vähintään kaksi täristyksen lähdettä. Kuluneiden vetareiden pitäisi kyllä käännellessä kalistella ja yleensä niiden mahdollisesti antama tärinä myös muuttuu moottorin vedon mukaan.
Mutta ei nämä täristys ja resonointi äänet yleensä oikein minun korvassa volinaa muistuta