0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Vasta reilu typpitäytös ja saippuavaahto paljasti,
mulla on vm 2000 oleva s60 jonka ilmaistointi uskoakseni vuotaa.. edellinen ilmastointihuolto on tehty 2012 vuonna ja sen jälkee kävin täyttämässä sen pari kuukautta takaperin. ja nyt ilmastointi ei enää puhalla kylmää.. täytön jälkeen se toimi noin 1,5kk.. onko kellään ollu samanlaista ongelmaa ja mietin lähinnä että mistä ilmastointi on mahdollista vuotaa.. itse veikkaisin lauhdutinta mutta onko muilla ollut samalaisia vuotoja jossain muualla ja paljonko korjauksille tulee hintaa? ja onko tuollainen lauhdutin vaikea vaihtaa itse? help me!
Mulla on just samaa vikaa 850 T5 (-96) kanssa. Täytön jälkeen tehot häviää totaalisesti 1-2kk sisällä. Olen tässä odotellut motivaatiota vian selvitysprojektiin... Hyviä vinkkejä tullut, jospa sitä itsekin käärisi hihat vihdoinkin!
Eikö muuten turboissa cooleri ole se ensimmäinen kenno ottamassa vastaan niitä kivenosumia?
Se kuivaimen/varaajan kiinnityspannan kohta oli mulla 850:sessä heikoin lenkki. Pieni määrähän kylmäainetta vuotaa lähes aina kompressorin akselitiiviisteen välistä
Se automaattikone tekee vuototestauksen tyhjiön avulla. vehje imee tyhjiön järjestelmään ja jos tyhjiö pysyy n.20 minuuttia, laite täyttää järjestelmän.Tuo tyhjiö imee pienet reiät letkuissa ja kompuranakselilla umpeen, paineella tehty vuoto testaus on luotettavampi