pystyykö b230 koneen kampiakselista muuttamaan pitkäiskukampuran
ja jos niin onko miten kallista lystiä? 
Siinätapauksessa jos iskunpituus kasvaa, niin eikös kanget oo oltava eri pituset kun alunperin?
Kokemuksia ja kuviakin olis kiva nähdä. haulla en kovinkaan löytäny tietoja tosta pitkäiskulohkon rakentamiseta.
Vai saako ruotsista edullisemmin valmiin kampuran?
Neuvokaa tyhmää 
B230 veivistä pitkäisku, ei ( paitti täyttämällä/hiomalla jne.) Mutta normaali jantterin tapauksessa vastaus on ei.
Normaalisti kun puhutaan vinokoneen hiotusta pitkäiskuakselista niin lähtökohtana on Bxx-sarjan ( "kymppisarjan" ) isolaakerinen kampura joka hiotaan epäkeskeisesti B2xx ( "satasarjan") kankilaakereille jolloin iskua saadaan se 5-6 mm lisää.
Kanki ja mäntäpuolella sit on taivas(lompakko) rajana: satasarjan vakiomittaiset veivit + sorvatut männät on se "hinnat alkaen"-taso , sit ois varmaankin h-profiiliveivit orkkismitoilla + sorvimännät ja sokerina pohjalla sit mittojen mukaan teetetyt veivit ja männät.
Onko kallista, on

Maksaa enemmän kuin normi moottoriremontti MUTTA ratkaisevaa on millä hintaa saa koneistukset...
( Välttämättä ihan joka paikka ei edes ole halukas ko. hiontaan...)