Yleensä helpottaa kun ostaa kaikki kerralla samasta paikasta ja on laatikko jo pois paikoiltaan että näkee. Ja se vanha konsti että malli mukaan varaosia ostamasssa ollessa. varsinkin pikkuosat kulkee missä vain ettei nyt ihan koko moottoria /laatikkoa tarvitse tiskille raahata. Se pääsääntö että kun OEM asennuksia on SACHS Ja Borg & Beck , niin ei rupea sekoittamaan osia keskenään. Itsellä kun on varalla molempia ja myös sitten vanhan tyypin laakeria niin ei törmää tuohon pulmaan .
Sitten kyllä joskus kun ottaa vanhan mutta uudenkarhean p.laakerin niin sitten kun laatikko on kasassa , auto käy ja painaa kytkintä kuuluu sellainen vieno "rahina". Sitten jos ei ole herkkäkorvainen eikä asu kytkin pohjassa niin miettii sitten että viitsiikö tehdä enää samaa työtä uudelleen, vielä jos sen on jo tehnyt pariin kertaan ennestään.

JK: sitten kannattaa aina vaihtaa se silmälaakeri, kun sekään ei ole ikuinen.