Runkkari-Sergei? On pari kertaa sattunu ku käyny ennen kuutta illal...valitettavasti. Tyttöjen kaupallakin välillä levykauppias, jolta ennemmin ostasin jos tarve ois.
Mie näin tuossa kuukaus sitten Sergein. Yritti kaupata, sillon ku ne kovat pakkaset oli, ni se yks sunnuntai, ku oli vaan se -14 pakkasta, muzika, elokuva, sytkäri.
Joskus, ennenku Gazprom aukes, ni tuli aina Reginalla tankattuu. Mulla ku Volvo-pipo päässä, ni se ku ei muuta keksiny ku en hänen romuistaan innostunu, ni -"Sinä Volvosta tykkäät?" -"Joo" -"Minä enemmän naisista pidän!" Ja räkänaurut päälle 
Jaa, Sergeikö sen nimi on?
Ennen joulua jo hänen piti hommata mulle nippu levyjä, nyt olen kymmenkunta kertaa käynyt eikä ole näkynyt.
Ihan himppasen ärsyttävähän hän on, mutta toistaiseksi ollut luotettava, pitänyt minkä on luvannut.
Ei, en ole tietenkään mitään etumaksua antanut, ihan niin luotettava ei kuitenkaan ole...
Joulun jälkeen oli se rajavyöhykelupakohu ja olen epäillyt että on lopettanut tuon bisneksen kun ei suomalaisiakaan enää tungokseksi tuolla ole.
En ole koskaan tyttöjen kaupalla ketään nähnyt levyjä myyvän, ei ole ollut silloin kun minä siellä olen ollut.