Mutta suoraan kysymykseen: omistan mk1 v70 bensa volvon missä 70l tankki ja mielessä pyörinyt onko tämmöseen ollut koskaan lisävarusteena isompaa tankkia? Tai sitten s80 volvon 80l tankki käyköhän lähellekkään heittämällä vanhan tilalle?
Mk I S80:ssä muistelen jostain lukeneeni että kutoskoneisissa olisi 80 litran tankki ja vitoskoneisissa 70 litran tankki.
En kyllä jotenkin usko että olisi erilaisia, mutta on toki mahdollista.
Omaan vitoskoneiseen olen tankannut 75 litraa ja ajamalla mittarille menin.
Todenäköisesti siis 70 litraa tankki ja paisuntasäiliöt ja putket se 5 litraa. Ja paljonko tankissa vielä oli?
Kemien mäeltä alkaen ajotietokone näytti rangeksi pelkkiä viivoja, vähän jänskätti että miten käy.
Koskaan ei ole tullut ajettua niin tyhjäksi että kulku loppuisi.
Rajalla eräs tankkaaja kertoi, että oli tankannut saanut S80:n tankkiin menemään 100L kun oli hitaasti lirutellut 
Saa tulla tankkaamaan minunkin S80:n...
Onko omakohtaisia kokemuksia 92 bensasta? Kerta siellä säästön vuoksi käydään niin mietin tuohon 92 bensaan siirtymistä ysivitosen sijaan 
Ja mites tuo Gazpromin bonuskortti toimii käytännössä jos senkin joku kerta kävisi kyselemässä?
Pitäisi olla hiljaa kun ei omakohtaisia kokemuksia 92-oktaanisesta.
Minä tankkaan Gazpromilta 95G-bensaa, jos hinnan viimeiset ruplat kiinnostaisi niin pitäisi ajaa Puikkolaan tms. kauemmas.
Työkaveri on ajanut sanojensa mukaan kohta 20 vuotta 92:lla tinavitosS80:llä eikä siis ajaisi jos ongelmia olisi ollut.
Sitä en enää muista miten tuon Gazpromin bonuskortin sai, tiskiltä sitä muistaakseni piti pyytää mutta miten se prosessi meni, en muista enää.
Toimii siis niin että maksun jälkeen bonuskortti kortinlukijaan joka lisää bonuksen 3% ostosta kortille.
Ja kun haluaa käyttää bonuksia niin sanoo vain että maksu bonuskortilla.
Voi maksaa osan bonuksilla ja osan kortilla/käteisellä, joustava systeemi.
Bonuksen verran halvempaa on bensa muualla, mutta kukin tyylillään.