Satunnaista ujellusta havaittavissa, ei mitään muuta.
Koko perä elää aavistuksen molempiin suuntiin max 2cm liikerataa yhteenlaskettuna, panhard tanko tähän syyllisenä, tai siinä eloa ainakin näkyy. Joten tääkin vois pikasen jotain vaikuttaa kait? Kun tullu noilla syrjäsemmillä "rallipätkillä" ajeltua aika paljon perä vierellä.
Ei vaikuta, vaikka on veto/tasakaasu/moottorijarru, tosin häviää hetken päästä kun tekee tuota ja vielä lisäksi mutkittelee. Hätänen veikkaus, että täten pääsis öljy loiskahtamaan johonkin, mihin ei normiajossa hirveemmin loiskuis. Eli joku laakeri olis jo menossa ja vaatis jatkuvaa voitelua, että sais pikkusen lisäkilometrejä ennenkuin kulahtaa totaalisesti

Ujeltaminen menee vauhdin kanssa käsikädessä. Kuskin paikalla istuessa ääni kuulostais tulevan vaihekepin ja käsijarrukahvan paikkeilta koviten, en mene kyllä täysin takuuseen tuosta.
Omat veikkaukset osuu vapaa-akselin laakerointiin vai kututaanko sitä pääakseliksi, jossa kardaanikin on lootassa kiinni ja toinen veikkaus osuu kardaanin tukilaakeriin?