Elekma  Autoracing

850 2.5 20V aut --> 2.0 T5 aut

  • 2 Vastauksia
  • 1877 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
850 2.5 20V aut --> 2.0 T5 aut
« : 13.07.2013, 12:23:02 »
Elikkä äsken tuli pihaan tollanen 850 2.0 t5 manuaali ja kävi mielessä että voisi vaihtaa siittä moottorin tuohon emännän automaattiin.
Mitäs kaikkea tuossa joutuu vaihtamaan? Ainakin vauhtipyörä, pakoputki, ecu+johtosarja ja tietysti moottori apulaitteineen.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 2.5 20V aut --> 2.0 T5 aut
« Vastaus #1 : 13.07.2013, 16:48:42 »
Niinno, ei kai niitä apulaitteita tarvii vaihtaa? Startti, laturi, ohjaustehostimenpumppu.
Öljynjäähylle on reitti alkup. autom. turbossa. Turboautomaatin jäähytin tai oma kenno moottoriöljynjäähyksi.

Vähäpäästöisen turbotus ei kai ihmeitä vaadi jos autoon tuleva moottorikin on vähäpäästöisestä.

Ps. Tietenkin taas typerä kysymys, mikset aja sillä manuaalilla, paremmin se liikahtaa kuin siinä toisessa autossa automaatin kanssa.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.5 20V aut --> 2.0 T5 aut
« Vastaus #2 : 14.07.2013, 14:46:26 »
Ps. Tietenkin taas typerä kysymys, mikset aja sillä manuaalilla, paremmin se liikahtaa kuin siinä toisessa autossa automaatin kanssa.
moottori ois emännän autoon tulossa ja hän haluaa automaatilla ajella, mutta nykyinen 20 venttiilinenei kuulemma kiihdy tarpeeksi :)

Elikkä periaatteessa ei tartte hommata kun turboautomaatin syyläri ja loput saan tosta T5:sta?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

 

Futurez  Kulkukoira