Potkiessani pääsiäislauantaina liikkeessä renkaita törmäsin 90oookm. ajettuun Volvo d5 2.4 -08 limousiin.
Autoon oli juuri vaihdettu tehdasuusi kone. Moniuraremmi ensin poikki joka sitten rikkonut jakopääremmin ja täystuho koneelle.
Jonkinaikaa olen haeskellut vastaavia Volvoja ja törmännyt jo muutamaan vastaavaan tapaukseen.
Näillä uusimmilla koneilla ilmeisesti ajellaan pelko perseessä että milloinka remmit katkee ja mitä sitten.
Kahdessa edellisessä vanhemmassa d5 Volvossa ei ole ollut moisia huolia eikä paljon muitakaan.
Mikäli tällaiseen vaihtomoottorilliseen päätyy, niin onko asioita mihin erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota.
Tässätapauksessa kysymys merkkiliikkeestä, jolloin mukana seuraa heidän myöntämät takuut.