Olihan se vähän nuhanen, mutta ei sitä kyllä Teeksi tunnista. Toisaalta harvassa oli tilanteet, joissa isojen poikien kierroksia joutui edes käyttämään. Mukava maamoottori huristella. 
Niin, mukava maamoottori tosiaan!
Mutta.... tänään tein jotakin, mitä en meinaa uskoa vieläkään!
http://www.motonet.fi/fi/tuote/606168/RVS-G4--moottorin-kasittelyPeriaatteessa olen hyvin skeptinen näissä asioissa, koska ihmeitä ei ole!

Mutta heitettyäni tunnin ajo-lenkin olin äärimmäisen yllättynyt!

Mitä wi**ua HÄH!

100km/h nopeus meni pienemmillä alipaineilla ja törkein ero oli siellä 60km/h nopeudessa, jonka pitää pelkästään jalan laskemalla kaasulle!
Ilmiö alkoi niin hiipimällä, etten tajunnut sitä aluksi mutta pakkohan se oli laittaa läppäri kiinni LH:n ja vertailla IMMun lukemia aikaisempiin. Ja todellakin TÄH!!!! Lukemat olivat laskenee rivin verran!

No, jotain se aine öljyille/moottorille tekee, vaikkeivat ne ihmeitä vielä olekkaan! Täytyy tutkailla asiaa lisää ja tallettaa dataa, jotta saan mikattua dataa
tm noiden nopeiden havaintojen tueksi.
Sytytyskartat alkavat olla niin hierotut, ettei niistä meinaa enempää saada irti edes mikrometrillä.
Tälläinen ennakkokartastani (ignition table) RE85:lle sitten muodostui (versio 2.110). Eli toisessa satsissa versio 110.

Ja näin hurjasti se eroaa alkuperäisestä 8-venttiilisen kartasta!

