Nyt se sitten tapahtui!

Ai mitäkö?
Kova lastu on kiinnin LH:ssa! :hello: :hello:
Hyvästi olematon moottorijarrutus! Tervetuloa Woima!

Tosin siihen täytyy tehdä yksi muutos vääntökippuraan, kun menin laittamaan liian konservatiiviset arvot tähän säätö-sessioon!

Kyllä se Woima ja taloudellisuus asuu ennakossa!
Kyllä tuo EZK on pala kakkua LH:n verrattuna! Siinä voi tyytyä pelkkään yhden kartan säätämiseen, mitä LH:ssa ei pysty edes kuvittelemaan tekevänsä (ainakaan Wiinalla).
Mukavasti motari-nopeudesa sopat ovat 1,1 kohdilla ja ennakkoa on +4X astetta. Hienoa näyttää keskimmäistä sormea itu-hipeille!
200km testilenkin kulutus 19L satasella, vaikka avosandaalia
tm, käytettiin n. 20% ajasta! Ja reilua puolikaasua käytettiin toiset 30% ajasta. Loput siirtymiä pintakaasulla! Todellinen eko-lastu siis!
Ahtojen rajan nopeus on tällä hetkellä 165km/h ja sen jälkeen siirrytään paineille (niille vähille).

Satasen nopeudessa tasamaalla alipainetta on imusarjassa 0,5 baaria tuon pashan mittarin mukaan, mutta tärkeitä onkin ne muutokset, eikä absoluuttiset arvot tällä kertaa.
Alunperin tuolla moottorilla 0-painella päästiin 129km/h nopeutta, sitten 154km/h ja nyt hitusen kovempaa!

Joten edistystä tapahtuu kokoajan!
Tissi-kuvat jätän julkaisematta ja pidän ne tästäkin eteenpäin ominani, sillä jokainen ajakoot syttykarttansa omaan autoonsa itse!

Voin sanoa, että muutoksia edelliseen julkaistuun on melkoisen paljon. Kyllähän silläkin menee ja etenee, mutta optimi-pavusta se on riittävän kaukana ja pingaa kevyesti tietyillä kuormilla.
Saatanallinen säätäminen
tm alkoi sitten EZK:n osalta!

Sillä meinaan käydä käsiksi EZK:n samalla tarmolla kuin olen LH:n kanssa vääntänyt!
Tässä pienet "tissi-kuvat" nakutuksesta!


Ehta pikkuinen pingaus.

Parit pienet "kevyt" pingaukset työtahdin lopussa.

Toinen "kevyt" pingaus.
Kevyt nakutus työtahdin aikana tuntuu olevan tuon pirskatin vinokoneen kannen "ominaisuus" kuormitettuna!
Eli moottorille tuntuu olevan "normaalia" nakutella kevyesti kokoajan kuorman alla!
Tai kannen ominaisuushan tuo on ja esiintyy erityisesti kuumalla koneella, joten kannen palje-alueita saa pyöristää ihan asiallisesti tai tyytyä elämään tuon karkean käynnin kanssa!
