Pientä näpryyttä saatu aikaseksi

Perjantaina oli töissä hiljaista loppupäivästä niin tuli sitten tekemisen puutteessa ajettua oma kulkine nosturille ja vaihdeltua perään öljyt. Siinä vauhtiin pääs niin tuli pohja pesastua painepesurilla puhtaaksi talven suolapaskoista.
Takaa tuli pesastua myös akseli ja kaiken sen paskan alta löytyi se tarra josta selvisi että peränä tässä yksilössä 1031 3,73 ja ilman lukkoa. Ensi talveksi täytyypi asia korjata lukkoperällä...
PP-Dieselin huoltamat suuttimetkin tuli laiteltua paikalleensa, sekään homma ei voinut mennä niinkun elokuvissa...
2 suuttimen paluulinjojen letkunipat tihmivät juuresta ja varovasti tampilla naputtelin muttei ollu mitään vaikutusta. Huolellisesti putsasin ja liimasin nippojen juuret pikaliimalla niin tihmiminen lakkasi. Pelkillä suuttimilla ei kokonaan kylmänä savutus lakannut ja vaati vielä pumpun ajoitusta. Pumpun ajoituksen jälkeen kylmäsavutus lakkasi ja tyhjäkäynti tasoittui

Lisäpakkivalo tuli raapastuu pois ja luukusta merkinnät. Tinnerillä pyyhkiessä merkkien liimajämiä lähti maalit autioille metsästys maille

Joku valopää edellisistä omistajista oli ilmeisesti vetänyt paukulla ja ilman lakkaa luukun alaosan... Täytyypi työmaalta joku päivä ostaa vähän maali vermeitä ja suihkia luukkuun uutta pintaa.
Tänään tekemisen puutteessa tuli hieman kulahtanut paisari vedettyä satiininmustaksi. Siittä muistin jopa kuvan nappasta

