Muutaman illan operoinnin jälkeen alkaa hylsy oleen melkoisen tyhjä, enää jäljellä kattoverhoilu, sähköpiuhat, polkimet, jarrupääsylinteri ja käsijarrun vivusto ja jotain pientä, olisikohan noin yhden illan homma irroittaa noi loput...
Pitää käydä ostamassa moottoriteline, katselin jo biltemasta 59€ mallia ja se varmaan välttää mun hommat. Tosin jos jollain on turhana kuleksimassa niin voin ostaa pois käytetynkin. Toki jos korigrilliäkin löytyy, niin sellaisen voisin myös ostaa tai vuokrata.
Maalille tein maalarin pyytämän testin eli akryylitinnerirätillä painaa hiottua kohtaa että rupeaako joku kerros sulamaan, ei onneksi lähtenyt, mutta hionta toi esiin takalokarista kittiä. Ehkä se pitää hioa pellille ja tarkistaa miksi näin on tehty...


Moottori-vaihteisto-pakettikin putosi nätisti, vaikka ei mitään hienoja nostimia ollut, tosin pari tuntia moiseen meni ja takaisin nostoon kyllä taidan jostain lainata kunnon nostimen. Tosin voisi kyllä olla fiksumpaa kasata koko etukelkka valmiiksi ja pudottaa sen jälkeen kori maalattuna päälle... Mutta se lienee sitten ensi talven ongelmia.


Laatikostakin löytyi jotain hieroglyfejä, eli se on ilmeisesti käyty läpi, mutta kun fuskaa joka tiivisteestä, niin pitää nuo tiivistykset ainakin vaihtaa.

Turbiini oli myös ihan hyvän näköinen ja toimihan tuo laatikko ajossakin ihan hyvin.

Öljyillä ajettu ehkä 200km... Pitää ehkä tehdä jotain asialle.... No purkaan tuon moottorin kunhan ehdin ja lohko lähtee koneistamolle tarkastukseen. Se kun huohottaakin aika helvetisti.

Sama jäähynesteillä

Nyt on aika tyhjän näköistä konehuoneessa, ja tuo tila alkaa täyttymään sitten kun se on maalattu ja muutkin sinne tulevat samoin.
