Hohhoi, taas pikku turaamista kohteessa. Motivaatio meinaa taas olla -937 kaikkea proggistelua kohtaan, sohva tuntuu kiinnostavimmalta tähän aikaan vuodesta...
Mutta mutta, viime viikolla ehjempi takapuskuri löysi tiensä kotipihaan, eli nyt olis suurinpiirtein kaikki olennaiset korin osat hommattu. Kummallisia nämä Volvo-ihmiset; tällä "takapuskurikauppiaallakin" oli Volvoja pihat pullollaan

Eilen ja tänään puuhasteltu mätäkorjausten tiimoilla, lähinnä sahattu koloja pelteihin. No tein sentään takahelman sisäosan, kun iski hitsausvimma päälle

Sahasin myös suurimman osan takakaaren sisäkanteista pois, kun päädyin nyt viimein siihen tulokseen, että kesäpyärät tulee olemaan 18", ja Titaneista tulee talvipalstat. Pyöränkaarien sahailu osottautu ihan hyväks vaihtoehdoks, koska sisä- ja ulkopellin välistä löytykin piilokuppaa!

Sepä oliskin orggissetupilla jääny kivasti sinne väliin mehimään, ja poksahtanu tuliterään maalipintaan kivasti esille jo ens kesänä. Nyt saa senkin korjattua ennen maalausta. Täytyy sanoa että se, joka on aikanaan massauttanu ton koslan, ni on tehny aikamoisen palveluksen MINULLE

Hyvin on nimittäin suojaus pitäny pintansa Suomen herkkuolosuhteita vastaan...
Täytyy seuraavaks vierailla kotiranchilla kaarisaksen ja kanttikoneen äärellä tekemäs pari korjauspalaa, ja käydä kaverin S70:stä lainaamassa yks 18x8" sovituspyörä, että saa mallattua kaaret vimpan päälle. Ei tarvi sitte kesällä Risman noutopihalla kiukutella lankkupinkka katolla ja tiililetka paksissa ku raapii renkaat kiinni

Onkos kansalla muuten kokemusta noiden 18":n soveltuvuudesta 850iin? Minkä pyörän tahansahan saa mihin autoon tahansa, mutta nyt ei olekaan tarkoitus huimistella ja pyllistellä asian suhteen. Ainakin ulkomaankuvista päätellen Volvon orggisvannekset istuu hyvin jopa reiluhkon madalluksen kanssa?
