Joo elikkäs omana autona toimii otsikossa ilmenevä menopeli. Oon kyseisen auton omistanut vajaan kuukauden.
Autossa on pieniä kauneusvirheitä, jotka ajattelin hoitaa jossakin välissä pois. Kuskin puolen ovessa pieni paunauma ja saman puolen takaovessa hiuksenhieno naarmu. Lisäksi auto kärsii aaltoilevasta tyhjäkäynnistä, joka edellisen omistajan mukaan johtuu viritysohjelmasta joka autossa on.. Itse en ole varma tästä.. En kyllä jaksa uskoa, että aaltoilu voisi tästä johtua.. Ammattilainen oli edelliselle omistajalle sanonut, että jos haluat auton käyvän tasaisesti, joudut alivirttämään auton orginaali tehoihin..
Autoa on hillitysti modattu edellisen omistajan toimesta. Madallusta löytyy ja alla on komeat 18" renkaat Volvon vanteilla.
Itse toivoisin apua tuohon aaltoilevaan tyhjäkäyntiin.. Se ei minua niin häiritse, koska sitä ei esiinny ajon aikana eikä silloin kun ilmastointi on pois päältä. Jotkut kaverini ovat jopa ehdottaneet akun uusimista.. En jaksa kuitenkaan uskoa, että asia siitä kiikastaa.. En myöskään ole raaskinut autoa viedä Volvo autolle, kun ne kuitenkin alkaa napisemaan tuosta lastusta..
Mutta laitan tähän oheen myös muutaman kuvan, jos kiinnostaa nähdä oma Volvoni. Asustelen tällä hetkellä Vaasassa, joten auton voi nähdä Pohjanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla. Kommenttia saa myös heittää

Oon käyttäny auton täällä Vaasassa SuperWax nimisessä paikassa (
www.superwax.fi). Otin autoon pesun + kestovahauksen + myllytyksen ja sisätilojen pesun. Vein auton aamulla ko 08 ja sain hakea sen siinä klo 15 jälkeen. Osaava kaveri ja voin kyllä suositella paikkaa kaikille Vaasassa asuville. Hinnaksi tuli yhteensä 190e.

Parkissa turvallisesti

Toista puolta

Edestä

Komee perä

Sisätilaa

Apukuskin puoli

Takapenkkiä

Shining bright like a diamond
Eli tuollainen on meikäläisen S60. Itse olen suunnitelut josko hommaisi myöhemmin hieman R-lookkia etupuskurin ja takapuskurin muodossa. Tärkeintä nyt kuitenkin on selvittää toi aaltoileva tyhjäkäynti. Isompi putkisto kyllä teettää aivan mahtavat soundit autoon. Tykkään!