Ei kannata pakoventtiilin kokoa miettiä vielä 400hv teholuokassa. Kanavista valukantit pois, hyvät seetit ja imuvenaan lisäviiste seetipinnan viereen riittää. Ns. paremmilla vakioilla nokka-akseleillakin päästään noihin lukemiin.
Aivan. Nyt ollu muuten edellisessä viestissä mainitut osat, mutta vakio 530 A nokalla. Bensalla penkitettiin vajaa 300, sen jälkeen tullu e85, maxxecu ja lisää painetta. Voimaa reilusti enemmän, mutta paineita haluttais vähän laskea tehosta tinkimättä, alhaalla ei juuri tapahdu mutta 3500 repasee niin ettei oikein ole mukava päivittäisessä ajossa, eikä paikat oikein kestä.. Ei tuota esim vaimokkeelle voi antaa kauppareissulle kun karkaa varmasti lapasesta. Toki tuo uusi nokkakin vaikuttaa jonkin verran, mutta miten...

Eli siis kannattaako laittaa portattu 531 sellaisenaan, tässä vaiheessa ne pakovenat olis nätti vaihdattaa kun kansi irti

Toinen vaihtoehto on vakio 530 ja uus nokka paikalleen, mutta se idea ei oikein houkuttele jos tuo 531 on kuitenkin huomattavasti parempi ilman pakovenahommia