Pakosarja koko ollut päältä 38mm sisältä noin 33mm. Todistetusti tuo ei ole ongelma 24v 6 syl koneissa.
Tarkoitus saada max teho 8200-8500rpm väliin. Nyt ollut 7400rpm. Max rpm 9000rpm jotta kone pysyy tuurilla hengissä.
Kannesta en tiedä paljonko saa edes puhua kun en ole sitä itse kairannut, SK autoengineering Kallonen tehnyt (suosittelen käyttämään hänen palveluitaan)
Kanava kokoa on jokatapauksessa kasvatettu nyt niin paljon kun porttaaja uskaltaa.
Aikaisemmassa koneessa suurta kanavakoon kasvattamista ei ole tehty imupuolelle kun keskitettiin kaikki työ pakokanavan tekemiseen (minun pyynnöstö), joka tässä tapauksessa ei tuonut onnea. Nyt on kummatkin tehty ja suuria muutoksia tuskin enää pystyy tekemään. Viimeinen kikka on tekeillä vielä kansi versio kolmoseen, eli mallinnus imusarjan laipasta ja jyrskytin kone saa tehdä uuden imusarjan lähtöpään ja kasvatetaan kanavakokoa myös tulo aukolta maximiin.
Uuteen koneeseen on myös parit eri turboversiot, joilla tehdään kaikki mahdollinen ulkoisiin vaikuttaviin asioihin, eli kaikki suurennetaan, pakosrja koko, ahtoputket, kuuleri, kaasuläppä...