eli laiteltiin tuossa m90 paikalleen, asetelmana on sre-765 eli se m5 asetelma ja 6-lapanen jousitettu sintteri sekä vauhtipyöränä blingfactoryn anturikehällinen. pidätinrengas laatikosta on hitsattu ja keppitelineen lopussa oleva "tappi" hitsattiin koska aiempi oli katkennut joskus. kytkinhaarukan kuula säädetty hyväksi asetelmalle
noh ongelma on että vaihteet ei meinaa mennä päälle koneen käydessä ja auton ollessa paikallaan, ja pakki varsinki on jäykkä... aluksi ei mennyt millään vaihteet päälle ja kytkintä sai pumpata. otettiin löysiä pois työsylinterin työntötapin ja kytkinhaarukan välistä ja jätettiin siihen joku m8-mutterin verran löysiä ja ilmattiin vielä lisää kytkintä-> ongelma parani hiukan ja poljintuntuma on kyllä mukavan jämäkkä.
miten vakiona tuo työsylinterin tappi, onko siinä ollenkaan välystä kytkinhaarukkaan?
omassa autossa aina ollut tuo kierretanko tappina, ko joskus vaihettu automaatista manuaaliks.
vaihtoehdot omasta mielestä ongelmalle on:
1.kustu jotain laatikkoa hitsatessa... tehtiin kyllä justiin apupojan™ ohjeen mukaan.
2.työsylinterin tangossa vielä liikaa välystä. mutta eikö siinä jonkuverran pitäis olla ettei painelaakeri jatkuvasti vastaa asetelmaan...
3.keppiteline hiukan eriasennossa-> vaihteen siirtotanko ei mene oikeaan asentoon?? mutta toisaalta taas keppitelineen tukitangon ja siirtotangon mitat on vakiot, joten keppitelineen lopputapin asento muuttaa vaan kepin kulmaa...vaihteet toimii jatkuvasti samallailla
4. hyvin epätodennäköinen mut kytkimesä ilmaa/kytkinlinjassa vikaa... on kyllä ilmattu niinku monesti ennenki ja työsylinteri on uus, pääsylinterissä vuoden, puolitoista vanhat tiivisteet. tietty ilmaukseen saa antaa omia hyväksi todettuja menetelmiä
