No nyt on uusi pienimäntänen sylinteri paikallaan, kytkin irrottaa ylempänä ja tuntuma vähän parempi mutta ei auttanu kolmosen kytkeytymiseen, edelleen rutisee lämpimänä
2->3 vaihdot menee ehkä aavistuksen paremmin normiajossa kunhan ei survo väkisin vaan antaa vähän kierrosten laskea. alaspäin vaihto menee kohtuudella välikaasua antamalla...
Ehkä seuraavana tutkia seuraavia:
- Kone+laatikko eri kulmassa 740 korissa kuin 960:ssa? laatikko jää vähän "keulivaan" asentoon, valuuko öljyt kardaanilaippaa kohti? Öljyä lisää laatikkoon? Öljy notkistuu lämmetessään, kylmänä auttaa synkroja kytkemään kolmosen, lisäainetta?
- käpälän alle vielä 2-3 mm prikka
- kytkinpoljin? Nyt on toi muovinen 960 poljin ja se jo valmiiksi vähän alempana kuin jarrupoljin, kuuluuko olla? 740 polkimessa eri kohdassa pääsylinterin tapille paikka? Jarrupolkimessa oli reikä eri paikassa joten käytin vanhaa 740 poljinta
Talvea odotellessa....