Joo eihän siinä mitään laitonta ole, jos penkität 0,4 barin ahtopaineella ja HX40 Superilla vaikka sen ~200hv ja sen mukaisella kombinaatiolla sitte konttorille. Jos raja on lähellä niin sitte vaan sytkäennakkoa, ja seossuhteita roplaamaan...päästöjen hyväksynnän rajoissa toki. Ja sitte toki on enemmän kepulikonsteja, kuristimia yms..
Mielestäni iha hyvä tapa saada hiukan pienempi teho paperille, että käy penkittää tämmösillä pienemmillä yrittäjillä joiden penkit antaa pyörätehon vaan..

Siitä saa heti jonkin verran vähemmän, jos meinaa olla lähellä rimaa. Oma deeku on katsastettu pyöräteholla, eikä siinä mitään ongelmaa ole kun ei vaan konttorilla puhu mitään.

E: Ja kyllä se T6:nenki ilmeisesti kelpaa aihioksi, kunhan siinä moottorissa ei oo mikään muu alkuperäistä ku tyyliin lohko ja(tai) kansi.. kannattaa kysyä konttoreilta tuosta "omavalmistemoottorin" -määritelmästä, jos T6 haluaa keulalle,..sillä Trafi ei sitä varsinaisesti määrittele laissa. Vaparitinat on muuten ok, mutta öljyruiskujen puute on isommissa virityksissä jo harmittava miinus..ainaki näin maalaisjärjellä ajateltuna.
E2: Vaikka Lankku kyllä varmaan tietää paremmin öljyruiskujen merkityksen tinaturbossa..
