Eli sivulle 11 asti juttua ex-ärrästä. Ja siintä eteenpäin uudesta 850 T5 Sedanista.
Päivitetty 31.01.2014Heinäkuussa -13 vaihdoin edellisen 240:n tähän ärrään. Ja Tammikuussa -14 Vaihtui Audi taas T5:seen.
-
B5234T-
222,000 kmOstokunto:

------------------------------------------------------
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
------------------------------------------------------
Lähes ensimmäisenä päivityksenä oli maskin maalaus, ennenkuin saan aikaseksi tilailla ruutumaskin:

------------------------------------------------------
Sisusta on tällainen kohtuuhyvin säilynyt, ja sitä ei tulla pilaamaan mitenkään:

------------------------------------------------------
Seuraavana oli vuorossa kuulajousiventtiilin teko, sekä DIY-Ahtoputki:


------------------------------------------------------
Keltaiset lamin-x:t löysivät tiensä sumareihin:

------------------------------------------------------
Pestynä ja vahattuna. Voin suositella Colliniten 845:sta. Todistetusti kestää yli vuoden pinnassa !

------------------------------------------------------
Osa 3" Catbacktarpeista. Nyt jo auton alla. Kaikki motonetista vaimennin mukaanlukien putkiston hinnaksi jäi 109€

------------------------------------------------------
3" Downpipe alkutekijöissä. Sekin jo autossa kiinni, kuvia valmiista kuhan ehtii


------------------------------------------------------
Lamin-x Tint kalvot löysi tiensä etuvaloihin:

------------------------------------------------------
Nyt uusimpana hankintana v70 valot. Jos ei miellytä silmää, niin vakiot tulee ehostettuna takaisin:

To do listaa:
-
Lastu- Coilit ?
-
3" Downpipe-
3" Catback-
V70 Takavalot-
XC-Maski- Tummat etuvilkut
- Paksinluukun maalautus
-
Spacerit taakse 22mm- Ajokortin saaminen takaisin

Lista pitenee sitämukaa kun ideoita syntyy
