Mikäli alusta ei ole enää orginelli, ei aurauskaan enää ole paras mahdollinen käsikirjasta katsottuna. Kulkusuunta yritetään pitää aina suorassa. Etuveto pyrkii vedolla kääntämään renkaita auraukselle, mikä kompensoidaan lievällä harituksella. Takavedossa taas vierinvastust pyrkii kääntämään renkuloita hieman haritukselle mikä kompensoidaan aurauksella.
Mikäli olet laittanut alustaan jäykempiä puslia esim jotaan uretaani kökötyksiä ei alusta anna enää samassa suhteessa periksi, jolloin ei myöskään vakio arvot pidä paikkaansa.
Se mikä on loppupeleissä on oikea arvo on taas kokeiltava, tai tyydyttävä johonkin. Esim camber kulmaan vaikuttaa se ajetaanko autoa kahta markkaa kylkimyyryssä vai max 60 lasissa kirkkoon. Driftereissä iso camberkulma sen takia, että pitkä kylki edellä mentäessä kovaa vauhtia pyrkii paino saamaan renkaan koko pinnan asfalttiin milloin pito on parhaimmillaan(jos säädetty oikein).