0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
440 / 460 / 480
460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
9 Vastauksia
2667 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
pptalo
Grand Luxe
Viestejä: 330
Volvoja vuodesta 1989
460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
:
15.08.2013, 21:06:20 »
Onkohan kuinka yleistä? Poika on jo pidemmän aikaa sanonut ettei kytkin tahdo aina irroittaa, kävin kerran kokeilemassa ja hyvin pelasi. No tänään lakkasi kokonaan toimimasta ja siltä tuntuu että laakeri olisi mennyt asetelmasta läpi tai jotain vastaavaa.
Kirjattu
BSR vikakoodilukia Kuusankoskella
EX Volvot
Imperial -70 Imperial -61 2x Coronet -70 BMW 501
Kovalchuck33
Grand Touring
Viestejä: 2329
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #1 :
16.08.2013, 00:47:53 »
Onhan se mahdollista jos on melko loppuun ajettu kytkin.
Kirjattu
AtAi
Kiimainen Wiima
Grand Touring
Viestejä: 2432
SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #2 :
16.08.2013, 01:33:07 »
Ainakin jos jollain kytkimeen nojanneella eläkeläisellä ollu aiemmin, niin hyvin todennäköistä, itellä oli 2lankussa muutamasta tuhannesta kilsasta kiinni ettei menny, oli jo aika hyvin syöny jousien kärjet asetelmasta.
Kirjattu
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.
"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"
Masked Jackal
Grand Luxe Touring
Viestejä: 854
www.vrcf.fi
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #3 :
16.08.2013, 22:59:05 »
Aikanaan näitä tehtiin paljon
Kirjattu
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **
miksu01
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1060
Volvo, koska mä voin
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #4 :
17.08.2013, 07:08:48 »
Itselläni teki 460 volvo samanlai ja sit kun purin kytkimen niin oli levy hajonnut 2 osaan
Eli levyn keskiosa oli kiinni mutta ns kitkapinta oli irtonaisena
Kirjattu
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy
Kovalchuck33
Grand Touring
Viestejä: 2329
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #5 :
17.08.2013, 16:48:33 »
Samalla tavalla oli muuten kytkinlevy hajonnut tuosta 2.0 koneisesta 460:stä. Olikohan edellinen omistaja ajatellut säästää ja laittanut jonkun pikkulohkon levyn sinne ?
Kirjattu
V0lv0mies
De Luxe
Viestejä: 206
www.vrcf.fi
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #6 :
17.08.2013, 17:12:38 »
Itsellä ei ongelmia, 200 000 mittarissa.
Voisko kaikki vastanneet kertoa, kuinka monen kilsan jälkeen oli vaihtokunnossa?
Kirjattu
460 SE -92 B16F
Kovalchuck33
Grand Touring
Viestejä: 2329
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #7 :
17.08.2013, 18:28:42 »
No tuolla mainitsemallani 2.0 460:llä on ajettu noin 420000km, että on siihen varmaan pari kertaa kytkimen saanut vaihtaa
Kirjattu
miksu01
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1060
Volvo, koska mä voin
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #8 :
19.08.2013, 06:50:54 »
Sillä mun 460 2.0 oli ajettu mittarin mukaan 195 000km, Kytkin näytti muuten hyvältä mutta oli jostain syystä vaan hajonnut..
Näissä pitää yleensä ottaa palkki pois kun vaihtaa kytkimen mutta itse vedin laatikkoa ulos sen 10cm ja vaihdoin kytkimen siitä välistä
Kirjattu
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy
pptalo
Grand Luxe
Viestejä: 330
Volvoja vuodesta 1989
Vs: 460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi
«
Vastaus #9 :
19.08.2013, 19:56:44 »
Eipäs ollutkaan laakeri mennyt asetelmasta läpi. 1 levyssä olevista jousista oli muljutellut itsensä ulos ja pyöri asetelman levyn ja vauhtipyörän välissä.
Pitää vissiin soittaa kuluttaja-asiamiehelle
autolla ajettu vajaa 240 tkm. ja maksoi 1.5 v. sitten 100 eur. ja nyt hajosi.
No nyt on kuitenkin 200 e. Motonetin kytkin paketti sisässä ja taas mentiin.
Kirjattu
BSR vikakoodilukia Kuusankoskella
EX Volvot
Imperial -70 Imperial -61 2x Coronet -70 BMW 501
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
440 / 460 / 480
460 2.0 painelaakeri asetelmasta läpi