Nyt sun pitää Likonen keskittyä siihen jaffapulloon ja kattoa telkkaria
juuri noilla 5-v zf 320 (löytyy kaikista 6-syl e-dirtysix)laatikoilla on ajettu kovaa ja kestää voimaa jos sitä on. Eikä ole hidas kaavio. Sitten löytyy 6-V getraggeja (S6S 420g) jota sai m3 (e36-e46) ja m5 (e34-e39) kestosta ja hitaudesta ei tietoa mutta selvii varmaan ensi kaudella
peetulla myös kokemusta tämmösestä askista.
No kyllä joo ZF320 kestää ja on melko nopea. Sitähän täällä on jo monesti vatvottu. Mutta olikin puhe 325:sesta ja niissä on (pää)osin Getraggeja (S5D 250G) mutta voihan se olla että niihinkin on eksynyt joskus ZF:iä. Mutta tosiaan toi "pikku getrag" ei kovin kestävä ole huhujen mukaan. Ja ainakin esim bmwfans.info sivuilta kun kattoo 325:sen osalistaa niin ei anna vaihtoehdoksi ZF:ää. Sen sivuston mukaan sitä ollut 328,m3 3.0
EDIT: Bmwfans antaa europesedaneihin (323,325) myös toiseksi vaihtoehdoksi getragin lisäksi ZF310&320 laatikoita

. Coupekorisissa tarjoaa vain 328&m3 3.0 malleihin ZF:ää.. Aika sekava posti
