Autolla päästelty kohta 14Tkm ilman isompia ongelmia. Käsijarruvaijeri vaihtui oikealle puolelle, oli sisältä ruostunut jumiin. uuden voitelin 5W40- moottori öljyllä. Homma hoitui kähevästi vaikka pakkasta olikin 10 astetta.

Toissa viikolla auto alkoin nykiä voimakkaasti, kun olin hakemassa toiseen autoon jarruhilppeitä. Vitutus käyrä nousi, kun toinen auto oli palasina pukeilla ja tämä alkoi nykimään. Koodeja ei tullut, ja vika vain paheni pienellä aika välillä. Nappasin !:sen tulpan pois ja putsasin sen, sama kakkoselle ja testi lenkille... Vika korjaantui, mutta NGK:t oli sen näköiset että olisi pitänyt jo ostaessa vaihtaa

Parin päivän sisällä hain uudet tulpat, merkiksi tuli Champion ja platiniumisina, kuten NGK:Tkin oli. Tuloksena nykimätön ja pehmeästi kehräävä moottori.
Kevään aikana tuli laitettua etuovien kaiuttimiksi Rainbow'n SL C5.2:set. Takapilareista kytkin alkuperäis kaiuttimet irti sotkemasta. Enää vahvistin ja ehkä pikkusubbari alkuperäisen tilalle, voisi hifi puoli olla kondiksessa.
Kesärenkaatkin tuli ostettua, kokeeksi (köyhyyteen) NORDEX- merkkiset kiinakumit 215/40R17 kokoisina. Meltu taso oli tehtaan mukaan 73dB, mielestäni kohtuu hiljaiset, vaikkei tämä koppi hiljaisimmasta päästä ole.
Tuommonen välikuva autosta kesärenkain

Naapurin akka kolhaisi rellunsa ovella kuskin ovea, tuloksena n.12cm korkea ja leveimmillään 10mm lakkanaarmu. Vituttaahan se, vaikka nuo ovet on elämää nähneetkin...