Autoracing  KL-varaosat

s60 2.5t

  • 10 Vastauksia
  • 4884 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa heppu79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
s60 2.5t
« : 25.08.2013, 12:46:23 »
kannattaako ennen lastutusta vaihtaa esim ahdin parempaan(+suuttimet/välijäähy/putkistoyms),vai onko aivan turhaa hommaa?

Poissa SirBBa

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 993
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #1 : 25.08.2013, 12:59:21 »
Kannataa.

Poissa heppu79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #2 : 25.08.2013, 13:31:49 »
lisäkysymys, oisko esim mitsun td04h-16t passeli?meinaan käviskö se suoraan vakion paikalle(minun käsittääkseni siellä on mitsun td04l-14t).vai jokin muu mikä voisi pienillä muutos töillä käydä.

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #3 : 25.08.2013, 22:22:07 »
Käytä se alkuperäinen turbo huollossa jossa se päivitetään samalla 19T:ksi. Sopivuus on ainakin taattu.

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #4 : 25.08.2013, 22:31:01 »
19T + 3" putkisto + suuttimet + kuuleri ja lastu niin tehot liikkuu siellä 350hp ja 500nm..
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12712
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #5 : 25.08.2013, 23:26:30 »
19T + 3" putkisto + suuttimet + kuuleri ja lastu niin tehot liikkuu siellä 350hp ja 500nm..
noilla arvoilla alkaa moottorin sisuskalut antamaan periksi.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 661
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #6 : 26.08.2013, 08:48:49 »
noilla arvoilla alkaa moottorin sisuskalut antamaan periksi.

Ja 350hp jälkeen alkaa lohko pettämään.
citikka

Poissa heppu79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #7 : 26.08.2013, 20:59:30 »
kokkeillaan josko se vähän kestäis,ja kun posahtaa tehään seuraavasta topakampi.onko kellään tietoa onko ärrässä eri lohko/sisukalut?tietäis sitte mistä rakentelee parempaa vaikka kyllähän se 300hp pitäisi jo piisata mut...

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12712
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #8 : 28.08.2013, 11:31:18 »
kokkeillaan josko se vähän kestäis,ja kun posahtaa tehään seuraavasta topakampi.onko kellään tietoa onko ärrässä eri lohko/sisukalut?tietäis sitte mistä rakentelee parempaa vaikka kyllähän se 300hp pitäisi jo piisata mut...
Voipi olla että 2.5T mallin kiertokanget antautuu jo 300hp lukemissa. Ne taitaa olla näissä se heikoin osa.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 661
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #9 : 28.08.2013, 14:49:47 »
kokkeillaan josko se vähän kestäis,ja kun posahtaa tehään seuraavasta topakampi.onko kellään tietoa onko ärrässä eri lohko/sisukalut?tietäis sitte mistä rakentelee parempaa vaikka kyllähän se 300hp pitäisi jo piisata mut...

Nyrkkisääntö. 83mm porauksella oleva lohko puhkeaa 75hp/pytty. 81mm porauksella kestää yli 100hp/pytty.
Esim. vaikka samanlaisen S60 2.3L T5 lohko h-profiileilla maustettuna on hyvä lähtökohta ja se on 81mm porauksella.
citikka

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: s60 2.5t
« Vastaus #10 : 01.09.2013, 14:24:55 »
noilla arvoilla alkaa moottorin sisuskalut antamaan periksi.

En hätäpäissäni huomannut tuota kirjoittaa. :)
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

 

KL-varaosat  Race.fi