Tere.
Samaa setuppia mietitty täälläkin tarkoitus laittaa syksyn talven myötä. Raha tilanteen mukaan
Kansi ja nokka löytyy. Männät ja veivit hommatava ja muuta.
Fk jää alkuperäiseksi varakoneeksi...
Eli Fk muuttuu F (männät ja veivit samalla).
Kannen porttaus ym jne
Mulla on valusarjalla (FK) ihan sen takia ettei katsastukseen tarvi purkaa puoli autoa ja hevos tarvis tulee taytetyksi tuollakin. Täällä herättää kiinnostusta katsastuksessa jo nuo kiiltavät ahtoputket.
China pakosarjat halpoja mutta sitä myöten kuultu että myös paskoja....
Pitäisi itse tehdä inspiraatio pula...
Garrett TB3/4 pesien kokoja en muista mutta Sierra Cossun turbo.
Tuntuisi ettei riitä virtaukset 530 omalla nokalla.
Ahdot 1.0bar ja b-paineet jotain 3.0bar.
Kl-Racing cooleri 60mm.
Lastu by Toni...
B-painesäädin AMW.
Jne...
Ei dyno mittauksia mutta tuntuisi että 150hv jos niin ihme on nuhanen

Uudella setupilla ahdot tarpeen mukaan 1.0-1.5bar.
Mitä muuten olisi suuttimiksi jotku 440-460cc? Vakio joku 300 ylöspäin?
Anteeksi jos selostin liikaa omiani offtopikkina mutta valaisin asiaa mitä löytyy ja samallaisi suunnitelmia on eli vastauksia ja ratkaisuja kaivataan....edelleen....