KL-Racingille lähti tilaus. 16 tappisen leveet rattaat ja säädettävä nokkapyörä uiskentelee kohti Suomea. Samassa toki noille romuille hihna..
Täytyy US-Partsilta hakee Griffinin alusyyläri. Toi on iha räjähtäny toi vanha.. Hirveen näköne...
On tullu painettuu prokkista päivittäin eteenpäin.. Maalaus viikon pääst sunnuntaina. Race.fi:ltä odottelen edelleen EBC:n keltasia paloja ja taakse Black Diamondin jarrulevyjä.. Tää viikko on hiomispainotteinen, mutta tekniikkaakin tullu niputettua ja ovet nostettu paikoilleen. Sisustakin alkaa olla jiirissä.. Laitetaan muutamat kuvat tästä jakoon.




No jos nyt sit vähän keventäis tunnelmaa ja paljastais tommosen seuraavan kohteen 740:sen jälkeen..

Eli tällänen tuli hommattua (projektipäiväkirjaa myöhemmin) ettei vaan tekeminen lopu jos toi seiska vaikka valmistuiski..
MK1 V70R todennäkösesti jakolaatikko paskana. Kardaanin on börje laittanu kiertoon ennenku auto tullu Suomeen. Ei tullu katottua onko jakolaatikkokaan paikallaan.. Anyway mitä todennäkösimmin kulmavaihteen holkki sanonu moro --> ainakin kardaani otettu pois jne..
ABS vikaa ym. Mutta toi äRrä oottelee sitten niitä aikoja, kun 740:sen kanssa pöly laskeutuu ja se rokkaa. Yks asia kerrallaan
PS: Ärrästä tulee vanteet lainaks tohon seiskaan messutouhujen ajaks.



Juuhh... On verot maksettu, mutta rekisteröintikatsastus jääny tekemättä ja keskeytetty.. Eihän se nyt ilman kardaania läpi mee

Jos jollain ärrään kardaania myydä sopuhintaan niin infotkaa..
Mutta palataan asiaan tuon seiskan merkeissä taas kun joutaa. Aika vähän kerkee nyt koneen ääressä istuskelemaan. Kuten arvata saattaa niin kiire senkun kasvaa
