Joo VRCF-huppari oli itselläkin... :hello:
No niinhän se olikin..

harmi ku kiireet paino päälle ni olis sitä "omia" voinu jututtaa

Oikein hyvän näköinen niin livenä, kuin kuvissakin.

Autokin oli ihan hieno.
Auto on yhtä kaunis kuin kuljettajansakin. Itse en esiinnyv kuvissa, vaan tuo naiseksi kutsuttava olento syystä, että koko messukeskus olisi seonnut ja satapäin ihmisiä ois rynnänny kuvaamaan sitte.. :/
Lavettiruusu pongattu huopalahdentiellä, järeä oli kuljetuskalusto 
Joo kylhän se vaatii V8 actrossia väkisinkin. Mitä siinä kaakkeja on sen 600-700 kai vissiin kun on uudelleen ohjelmoitu. Vääntöä onkin sit vähän reippaammin

Miksei vanteet olleet sävy sävyyn turvakaarien kanssa? 
Juu niinku Hege sano niin lainavanteet.. :/ Härskit tollasenaankin mut täytyy vähän kysellä jos se hallinaapuri ne myis..

Eilen tuli parin päivän huilin jälkeen tehtyä jotain. Kone ja laatikko pois keulilta ja ihmettely. No se jumittaminenki selvis..

Sitä lohjennutta kytkinkoppaa hitsatessa sauma tuli myös sisäpuolelle ja se otti startin hammaskehään kiinni rälläkällä ylimääräset v#ttuun ja setti kiinni. Asetelmasta ihan pikkusen kuulu kahnausta niin rälläkällä ihan pienesti pois asetelman uloimmasta kohasta. Herääkö spekulaatiot epätasapainosta? Ihsn turhaan. Silmämääräsesti 3:sta uloimmasta kohtaan pieni.. siis hyvin pieni siivu pois niin heitot on jotain nanogrammoja tms tms.. Nyt pyörii ja kone taas keulilla

vähän saa konehuoneen paikkamaalausta harrastaa...

parit asennuskoljut luonnollisesti..