no onko tällä tarkotus joskus ajaakin vai onko tämä vaa kuvausta varten 
Ajamalla se on tohon hallin yhteydessä olevalle tehtaan lastauslaiturillekkin menny

Tarkotus on nyt aikalailla idioottivarmasti saada tää toiminaan kerralla ja kunnolla. Se kun tirvaset vanhaan paskaan 744:seen 15-20 tonnia suomalaista valuuttaa kiinni, niin haluaisit ehkä säkin olla varma, että kaikki toimii varmasti ennenkun kylille lähetään polkemaan autoa kuin maksullista naista.
Ensimmäinen iso projekti tää auto mulle ja sen suhteen oon tosi varovainen. En oo missään hyvätulosessa duunissa, niin ei huvita rikkoa mitään. Sitten asiaan..
Nyt ne löi pätkän jotain vesi/paineilmaletkua kumiliikkeessä lapaseen. Kokeillaan sillä.. Sanoivat sen kestävän kaikenlaista. Joku nimi sillä letkulla oli.. se on nyt paikoillaan.
Sitten ööhh.. Jarruja pitää ilmata edestä. Nyt vetää takaa lukkoon kun jarruttaa.
Sähköjä pläräsin tänään läpi ja jännää kun virta-avaimesta kääntää niin pyyhkijät menee keskinopeudelle päälle. Ei täysille eikä tihkulle vaan se keski.. Sitte viiksestä kun veivaa niin se nopein asento menee päälle kyllä.
Sit valoihin sain sähköö. Jotain kosketus/maadotushäikkää.. vasen etuvalo toimii normaalisti oikee himmeesti. Pitkät muistaaksee molemmis vai oisko seki vaa ollu vasurissa..
Joku ottaa maihin ja polttaa sulaketta 21. Jos jollain B200F niin viittis kertoo siit tuhkakupin pohjast mikä se on? Mulla se on jossain ko sitä ei tuu. Jossen väärin muista niin vilkut tais olla ainakin sen takana..
Sit öö.. Lämppäri ei toimi. Ei puhalla mitään. Tosin konehuoneen läpiviennin piuhoista mitään en oo kytkeny enkä kovaa letkua (mitä ne ees on)
Laturin herätettä en löydä mistään. Käänsin virrat päälle siihen vikaan asentoon ja en löytäny mistään niistä liittimistä mitkä menis koneen johtosarjaan niin +12v. Startin herätettä en ettiny. Täl hetkel auto käynnistyy hyppylangalla.
Ja tänään kävin pikkupalikoita hakemassa ym tilpehööriä ja virittelin map-anturille uutta letkua. Boxi pöydällä, letku kiinni ja quick epoxyt jäi yöks kuivuu. Nipparilla vielä vedonpoistaja siihen ni luulis pysyvän.. Olikohan muuta.. eikai. Tässä kaikki tällä kertaa ja menee tää yks ja ainoo kesälomaviikko näinkin. Penkkiaikaa täs myös työnalla. SS-Motorsille menossa jossei hirveetä jonoa oo.. Toivottavasti ei.
Palaillaan !