Anteeks, että oon ollu hissukseen eilisellä, mutta klo 02 tulin taas kotiin hallilta. Eilen se kyseinen dynoheppu soitteli ja pahotteli, että sillä on sopivasti tälle päivälle jotain kiireellistä menoa. En sitten enempää kyselly, vaan sovittiin uutta ajankohtaa. Sattuuhan sitä.. Mut täähän on tätä mulle ihan tyypillistä tuuria.. ='DD Nyt ei kyllä ollu musta tai autosta kiinni. Me oltiin valmiit

Eilen taas tuli sit laitettua kumminkin auto nippuun, mutta onpahan nyt aikaa hifistellä ja käyttää monta kertaa kunnolla kuumaks jne jne jne. 100 kertaa käydä kaikki pultit ja mutterit läpi jne.
PS: Tää paikka, missä käyn, niin tekee näitä iltahommina, tai ainakin omat penkitysajat on ilta-aikoja, niin maanantaina sitten iltasella popcornit kaupasta mukaan ja teen jonkun liveseurannan. (no eikaisentään.. päivittelen tänne mahdollisuuksien mukaan)
Uus ajankohta 7.9 maanantai-ilta. Viikonloppuakin ehdotti, mutta sillon on muuta menoa :/ Ei tää nyt niin paha juttu ole, kun ei viikonlopuks ollu seiskalle mitään ajoja. Toki ois se kiva ollu tänään päästä tuskista ja nähä, mitä käy..
Ööh.. Sitten tekniikkaan. Isot pojat on kertonu, että 500whp on ihan mahdollista tuolla setillä. Eikka, keneltä toi modattu ahdin on peräsin, on 8v vinokoneesta kiskassu 2 bar ahdoilla karvan yli 500whp. Pitkäiskunen 2.5l alakerta tuolla on. Puristukset 8.9 jne.
Josko tänään ottais vähän kuvia jne. Käyttiksen ruuvaamista tänään.
Pahoittelut pettymyksestä (ei ollu mun syy :hello: ), mutta maanantaina uus yritys..